Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.
2.
Ustalenie porządku obrad sesji.
3.
Przyjęcie protokołów XVIII i XIX sesji.
4.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.
5.
Sprawozdanie z działalności jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Kłodawa za 2024 rok.
6.
Przyjęcie uchwały w sprawie skargi na działalność Burmistrza Kłodawy.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego instytucji kultury za rok 2024.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwały budżetowej na 2025 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kłodawa na lata 2025-2043.
10.
Interpelacje i wnioski radnych.
12.
Zamknięcie obrad sesji.