Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.
2.
Ustalenie porządku obrad sesji.
3.
Przyjęcie protokołu I sesji.
4.
Powołanie Komisji stałych Rady Miejskiej w Kłodawie.
a)
Powołanie Komisji Rewizyjnej i wybór Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej
b)
Powołanie Komisji Oświaty,Kultury,Sportu i Spraw Socjalnych
c)
Powołanie Komisji Działalności Gospodarczej,Komunalnej,Budżetu i Finansów
d)
Powołanie Komisji Mieszkaniowej
e)
Powołanie Komisji Skarg,Wniosków i Petycji
5.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości wynagrodzenia Burmistrza Kłodawy.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia diet radnych oraz zwrotu kosztów podróży służbowych radnych.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego instytucji kultury za rok 2023.
8.
Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Kłodawa z organizacjami pozarządowymi na rok 2023.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie sprostowań omyłek pisarskich w Uchwale Nr LXXXIX/615/2024 Rady Miejskiej w Kłodawie z dnia 18 kwietnia 2024r.
10.
Interpelacje i wnioski radnych.
12.
Zamknięcie obrad sesji.