« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.

2. Ustalenie porządku obrad sesji.

4. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.

11. Protokół nr 5/2024r. z dnia 28 listopada 2024r. z kontroli wydatków związanych z realizacją zadań i wydatków przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłodawie w 2023 r.

12. Protokół nr 6/2024r. z 10 grudnia 2024r. z kontroli pod względem zasad stosowania ulg i umorzeń podatków i należności finansowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Kłodawie za 2023 rok. oraz kontrola kwoty zadłużenia od podatników dla Urzędu Miasta i Gminy w Kłodawie.

13. Interpelacje i wnioski radnych.

14. Wolne wnioski.

15. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej