« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.

4. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Kłodawa za 2024 rok:

a) debata radnych nad raportem o stanie Gminy;

5. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu gminy Kłodawa za 2024 rok oraz podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Kłodawy za 2024 rok:.

a) sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Kłodawa za 2024 rok;

b) sprawozdanie finansowe Gminy Kłodawa za 2024 rok;

d) zapoznanie się z opinią Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Kłodawa za 2024 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego;

e) zapoznanie się z wnioskiem i opinią Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Kłodawie w sprawie udzielenia Burmistrzowi Kłodawy absolutorium;

f) zapoznanie się z opinią Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Kłodawie w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Kłodawy z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok;

g) dyskusja;

6. Interpelacje i wnioski radnych.

7. Wolne wnioski.

8. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej