Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.
2.
Ustalenie porządku obrad sesji.
3.
Przyjęcie protokołu XVII sesji.
4.
Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Kłodawa za 2024 rok:
a)
debata radnych nad raportem o stanie Gminy;
b)
debata mieszkańców nad raportem o stanie Gminy;
c)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Kłodawy wotum zaufania
5.
Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu gminy Kłodawa za 2024 rok oraz podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Kłodawy za 2024 rok:.
a)
sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Kłodawa za 2024 rok;
b)
sprawozdanie finansowe Gminy Kłodawa za 2024 rok;
c)
informacja o stanie mienia;
d)
zapoznanie się z opinią Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Kłodawa za 2024 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego;
e)
zapoznanie się z wnioskiem i opinią Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Kłodawie w sprawie udzielenia Burmistrzowi Kłodawy absolutorium;
f)
zapoznanie się z opinią Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Kłodawie w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Kłodawy z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok;
h)
głosowanie nad projektem uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Kłodawa za 2024 rok;
i)
głosowanie nad projektem uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Kłodawy absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok
6.
Interpelacje i wnioski radnych.
8.
Zamknięcie obrad sesji.