Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.
2.
Ustalenie porządku obrad sesji.
3.
Przyjęcie protokołów obrad VII i VIII sesji.
4.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.
5.
Informacja dotycząca działalności obiektów sportowych na terenie Gminy Kłodawa za 2023 rok.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości rolnej dotychczasowemu dzierżawcy.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowej położonej w Kłodawie.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia w 2024 r. pomocy finansowej Powiatowi Kolskiemu z budżetu Gminy Kłodawa.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia "Programu współpracy Gminy Kłodawa z organizacjami pozarządowymi na 2025 r."
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XVI/120/2019 z dnia 28 listopada 2019r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryfy cen i opłat za ciepło dostarczone z urządzeń zaopatrzenia w energię cieplną stanowiących własność Gminy Kłodawa.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwały budżetowej na 2024r.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kłodawa na lata 2024-2043.
14.
Protokół nr 4/2024r. z 24 października 2024r.Komisji Rewizyjnej z kontroli wydatków związanych z udzieleniem dotacji z budżetu Gminy Kłodawa dla OSP w Kłodawie w 2023 roku.
15.
Interpelacje i wnioski radnych.
17.
Zamknięcie obrad sesji.