« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.

3. Wręczenie zaświadczenia nowemu sołtysowi sołectwa Głogowa.

6. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Kłodawa w roku szkolnym 2024/2025.

8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt osoby bezdomnej w schroniskach dla osób bezdomnych oraz w schroniskach dla osób z usługami opiekuńczymi.

9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr VI/48/2019 Rady Miejskiej w Kłodawie z dnia 28 lutego 2019r. w sprawie zarządzenia poboru podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od nieruchomości w drodze inkasa, określenia inkasentów, wysokości wynagrodzenia za inkaso oraz ustalenia terminu płatności dla inkasentów.

11. Informacja w sprawie podatku rolnego na 2026r.

12. Informacja w sprawie podatku leśnego na 2026r.

13. Podjęcie uchwały w sprawie zaopiniowania cennika na 2026 rok za odzysk i unieszkodliwianie odpadów z grupy 20 ... odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie.

18. Zapoznanie radnych z treścią protokołu nr 15/2025 z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Kłodawie w Urzędzie Miasta i Gminy w Kłodawie w dniu 25 września 2025r. nt."Kontrola pod względem zasad stosowania ulg i umorzeń podatków i należności finansowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Kłodawie za 2024 rok oraz kontrola kwoty zadłużenia od podatników dla Urzędu Miasta i Gminy w Kłodawie".

19. Interpelacje i wnioski radnych.

20. Wolne wnioski.

21. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej