Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.
2.
Ustalenie porządku obrad sesji.
3.
Wręczenie zaświadczenia nowemu sołtysowi sołectwa Głogowa.
4.
Przyjęcie protokołów XXI i XXII sesji.
5.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.
6.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Kłodawa w roku szkolnym 2024/2025.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości rolnej dotychczasowemu dzierżawcy.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt osoby bezdomnej w schroniskach dla osób bezdomnych oraz w schroniskach dla osób z usługami opiekuńczymi.
9.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr VI/48/2019 Rady Miejskiej w Kłodawie z dnia 28 lutego 2019r. w sprawie zarządzenia poboru podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od nieruchomości w drodze inkasa, określenia inkasentów, wysokości wynagrodzenia za inkaso oraz ustalenia terminu płatności dla inkasentów.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
11.
Informacja w sprawie podatku rolnego na 2026r.
12.
Informacja w sprawie podatku leśnego na 2026r.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zaopiniowania cennika na 2026 rok za odzysk i unieszkodliwianie odpadów z grupy 20 ... odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia w 2026r. pomocy finansowej Powiatowi Kolskiemu z budżetu Gminy Kłodawa.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowych dla Zarządu Budynków i Usług Komunalnych w Kłodawie.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwały budżetowej na 2025 rok.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kłodawa na lata 2025-2043.
18.
Zapoznanie radnych z treścią protokołu nr 15/2025 z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Kłodawie w Urzędzie Miasta i Gminy w Kłodawie w dniu 25 września 2025r. nt."Kontrola pod względem zasad stosowania ulg i umorzeń podatków i należności finansowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Kłodawie za 2024 rok oraz kontrola kwoty zadłużenia od podatników dla Urzędu Miasta i Gminy w Kłodawie".
19.
Interpelacje i wnioski radnych.
21.
Zamknięcie obrad sesji.