« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.

4. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.

5. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Kłodawa w roku szkolnym 2023/2024.

10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr VI/48/2019 Rady Miejskiej w Kłodawie z dnia 28 lutego 2019r. w sprawie zarządzenia poboru podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od nieruchomości w drodze inkasa, określenia inkasentów, wysokości wynagrodzenia oraz ustalenia terminu płatności dla inkasentów.

13. Podjęcie uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół i przedszkoli niepublicznych oraz publicznych prowadzonych przez inny niż jednostka samorządu terytorialnego organ oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji.

17. Podjęcie uchwały w sprawie zaopiniowania cennika na 2025 rok za odzysk i unieszkodliwianie odpadów z grupy 20 ... odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie.

18. Protokół nr 3/2024 z 19.09.2024r. Komisji Rewizyjnej z kontroli przeprowadzonej w Urzędzie Miasta i Gminy w Kłodawie nt." Kontrola wydatków związanych z udzieleniem dotacji z budżetu Gminy Kłodawa dla Klubu Sportowego "Górnik" Kłodawa w 2023 roku.

19. Interpelacje i wnioski radnych.

20. Wolne wnioski.

21. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej