Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.
2.
Ustalenie porządku obrad sesji.
3.
Przyjęcie protokołu obrad VI sesji.
4.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.
5.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Kłodawa w roku szkolnym 2023/2024.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie powołania Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Socjalnych, ustalenia przedmiotu jej działania oraz składu osobowego.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie powołania Komisji Mieszkaniowej, ustalenia przedmiotu jej działania oraz składu osobowego.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
10.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr VI/48/2019 Rady Miejskiej w Kłodawie z dnia 28 lutego 2019r. w sprawie zarządzenia poboru podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od nieruchomości w drodze inkasa, określenia inkasentów, wysokości wynagrodzenia oraz ustalenia terminu płatności dla inkasentów.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowych dla Zarządu Budynków i Usług Komunalnych w Kłodawie.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia w 2025r. pomocy finansowej Powiatowi Kolskiemu z budżetu Gminy Kłodawa.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół i przedszkoli niepublicznych oraz publicznych prowadzonych przez inny niż jednostka samorządu terytorialnego organ oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwały budżetowej na 2024r.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kłodawa na lata 2024-2043.
16.
Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXVIII/197/2020 Rady Miejskiej w Kłodawie z dnia 17 września 2020r. w sprawie wyboru metody i określenia wysokości stawek za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zaopiniowania cennika na 2025 rok za odzysk i unieszkodliwianie odpadów z grupy 20 ... odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie.
18.
Protokół nr 3/2024 z 19.09.2024r. Komisji Rewizyjnej z kontroli przeprowadzonej w Urzędzie Miasta i Gminy w Kłodawie nt." Kontrola wydatków związanych z udzieleniem dotacji z budżetu Gminy Kłodawa dla Klubu Sportowego "Górnik" Kłodawa w 2023 roku.
19.
Interpelacje i wnioski radnych.
21.
Zamknięcie obrad sesji.