« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.

4. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.

5. Informacja dotycząca działalności obiektów sportowych na terenie Gminy Kłodawa za 2024 rok.

8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Kłodawa na 2026 rok.

16. Zapoznanie radnych z treścią protokołu nr 16/2025 z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Kłodawie w dniu 30 października 2025r. nt. "Kontrola wydatków związanych z realizacją zadania pn."Budowa dróg gminnych w miejscowości Straszków i Straszkówek w 2024 r."

17. Interpelacje i wnioski radnych.

18. Wolne wnioski.

19. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej