Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.
2.
Ustalenie porządku obrad sesji.
3.
Przyjęcie protokołu XXIII sesji.
4.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.
5.
Informacja dotycząca działalności obiektów sportowych na terenie Gminy Kłodawa za 2024 rok.
6.
Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych za 2024 rok.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia "Programu współpracy Gminy Kłodawa z organizacjami pozarządowymi na 2026 rok"
8.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Kłodawa na 2026 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2025-2027.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryfy cen i opłat za ciepło dostarczone z urządzeń zaopatrzenia w energię cieplną stanowiących własność Gminy Kłodawa.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii Rozwoju Gminy Kłodawa na lata 2026-2036, w tym trybu konsultacji.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Kłodawy.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwały budżetowej na 2025 rok.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kłodawa na lata 2025-2043.
16.
Zapoznanie radnych z treścią protokołu nr 16/2025 z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Kłodawie w dniu 30 października 2025r. nt. "Kontrola wydatków związanych z realizacją zadania pn."Budowa dróg gminnych w miejscowości Straszków i Straszkówek w 2024 r."
17.
Interpelacje i wnioski radnych.
19.
Zamknięcie obrad sesji.