Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.
2.
Ustalenie porządku obrad sesji.
3.
Przyjęcie protokołu XX sesji.
4.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej w drodze bezprzetargowej.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia "Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Kłodawa na lata 2025-2028 z uwzględnieniem perspektywy do 2032 r."
7.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Kłodawa.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Kłodawa lub jej jednostkom podległym oraz warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 2 września 2025r.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia ulic Łąkowej i Kościelnej w Kłodawie do kategorii dróg gminnych na terenie gminy Kłodawa.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wzięcie w bezpłatne użyczenie nieruchomości zabudowanej położonej w Leszczach gmina Kłodawa.- ( dod.pkt.)
12.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Raportu z realizacji "Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Kłodawa na lata 2021-2024 z perspektywą do 2028" za lata 2021-2024.- ( dod.pkt.)
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwały budżetowej na 2025 rok.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kłodawa na lata 2025-2043
15.
Zapoznanie radnych z protokołem nr 12/2025 z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Kłodawie w dniu 12 czerwca 2025r. nt." Kontrola wydatków związanych z utrzymaniem świetlic wiejskich z uwzględnieniem przychodów z wynajmu tych świetlic w 2024r."
16.
Zapoznanie radnych z protokołem nr 14/2025 z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Kłodawie w dniu 19 sierpnia 2025r. nt." Kontrola wydatków związanych z realizacją zadania pn."Budowa dróg gminnych w miejscowości Rycerzew i Podgajew w 2024 r."
17.
Interpelacje i wnioski radnych.
19.
Zamknięcie posiedzenia.