« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności.

8. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Kłodawa lub jej jednostkom podległym oraz warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną.

12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Raportu z realizacji "Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Kłodawa na lata 2021-2024 z perspektywą do 2028" za lata 2021-2024.- ( dod.pkt.)

15. Zapoznanie radnych z protokołem nr 12/2025 z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Kłodawie w dniu 12 czerwca 2025r. nt." Kontrola wydatków związanych z utrzymaniem świetlic wiejskich z uwzględnieniem przychodów z wynajmu tych świetlic w 2024r."

16. Zapoznanie radnych z protokołem nr 14/2025 z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Kłodawie w dniu 19 sierpnia 2025r. nt." Kontrola wydatków związanych z realizacją zadania pn."Budowa dróg gminnych w miejscowości Rycerzew i Podgajew w 2024 r."

17. Interpelacje i wnioski radnych.

18. Wolne wnioski.

19. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej